+420 608 701 500 poptavka@dobrekurzy.cz

Microsoft 365

Etiketa online komunikace a spolupráce

V onlinové době je nutné upravit některé zažité přístupy tak, aby vyhovovaly novému stylu práce. V některých případech je poměrně obtížné určit přesná pravidla, ale pokud má vše hladce probíhat, musíme se vždy dohodnout minimálně ve vlastním pracovním týmu – udělat týmové dohody, které budou všichni respektovat. Zároveň musíme chránit sami sebe i své kolegy, protože k vyhoření zbývají často jen minuty.
O tom všem si povíme v tomto kurzu a vybavíme vás množstvím tipů co je a co není vhodné a doporučíme vám oblíbené scénáře spolupráce.
MS Teams

Co se naučíte

Typy komunikace v týmu

  • Vnější/vnitřní
  • Synchronní a asynchronní komunikace
  • E-mail, chat, příspěvky, novinky…
  • Odpověď/nová…

Etiketa online schůzek (kodex chování)

  • Začíná to pozvánkou
  • Kdy se do schůzky připojit (kolik minut předem začíná schůzka)
  • Pozdní příchod do schůzky
  • Proč je vhodné mít zapnutou kameru
  • Kdy zapínat/nezapomínat mikrofon
  • Virtuální charisma (jak jsme vnímáni)
  • Komunikace ve schůzce (kdo a kdy mluví)
  • Sdílení během schůzky
  • Přestávky

Etiketa týmové spolupráce

Práce v MS Teams

Hygiena online práce

  • Notifikace
  • Přestávky
  • Multitasking
  • Konec pracovní doby a víkendy


Délka: 3 × 50 minut
Doporučená forma: Online workshop

Kurz vyučován také interaktivní
on-line formou s lektorem.

Zaujal vás kurz?

Chcete standardní kurz nebo něco ušijeme přímo pro vás?