Čeština formálně i neformálně
Copywriting aneb aby vaše texty byly sexy
Slogany, jež udeří, nadpisy, které upoutají, slova, co si zapamatujete – to vše je nutností k výjimečně dobrému prodeji služeb i produktů. Naučíte se psát prodejní texty tak, abyste z nich měli radost vy i vaši čtenáři, a trefíte se do černého, kdykoliv se vám zlíbí. Náplň kurzu je přímo napěchovaná dovednostmi, které potřebujete znát, pokud chcete psát skvělé prodejní texty. Naučíte se psát pro lidi, ale i pro vyhledávače. Naučíte se psát stručně, úderně a přesvědčivě. Kurz je vhodný pro všechny, kteří již pochopili, že na webu a v e-mailech musíme na slohové poučky zapomenout.

Co se naučíte
Co je copywriting a jak pomůže vašemu podnikání
Jak a proč lidé (ne)čtou obsah
- Rozdíly off-line/on-line
- Vnímání obsahu čtenářem na webu
Přizpůsobení obsahu pro web
- Struktura a formátování webového obsahu
- F-pattern, obrácená pyramida
- Webová stylistika a tipy pro psaní
- SEO on-page faktory (optimalizace obsahu pro vyhledávače)
Prodejní obsah a reklamní texty
- Příprava – brief, cílovka, persony, účel, podklady, komunikační tón, osnova textu, check-list
- Model AIDA
- Přínosy vs. vlastnosti, motivátory, příběhy, konkrétní fakta
Praktické příklady
Podle oboru vaší firmy se během kurzu zaměříte na formy obsahu a témata, která využijete při své praxi. Některé příklady si zpracujete samostatně, některé ve skupině a některé vyřešíte společnou diskusí. Obvyklé typy příkladů:
Definice cílovky a persony
Mikrotexty
Zestručnění textu
- Titulek, nadpis u služby/produktu, nadpis u článku
- Anotace článku, perex u služby/produktu
- PPC inzerát
- Facebook status
- Klíčová slova, title a description (SEO meta informace)
Reakce na špatné hodnocení u Heuréky
E-mail zákazníkovi
Prodejní stránka služby/produktu
Článek

Mgr. et Mgr. Jiří Matějka
Absolvent oboru Elektronické počítačové systémy na SPŠ v Jihlavě, Přírodovědecké fakulty a Fakulty informatiky MU v Brně.
Jako lektor IT kurzů působí již od roku 1995. Věnuje se zejména produktům firem Microsoft, Adobe, Corel a Apple. K jeho dalším aktivitám patří fotografie, bezpečnost na internetu, cloudové služby, online marketing a copywriting.
Během své profesní dráhy získal mnoho certifikací (MCT, MCP, MOS, ECDL Advanced, ZNCE…). Neustále se vzdělává, ať již pomocí e‑learningových kurzů, tak i na kurzech uznávaných a akreditovaných společností.