Microsoft 365
MS Planner od A do Z
MS Planner (týmový plánovač) z balíčku Microsoft 365 může být velmi šikovným pomocníkem při správě úkolů nebo řízení menších projektů. Podíváme se na jeho světlé i stinné stránky a limity. Řekneme si spoustu tipů a scénářů, jak si poradit ve všech myslitelných situacích a také to, jak do svých plánů připojit externí spolupracovníky a na co si dát pozor.

Co se naučíte
- Jak souvisí skupiny, plány a týmy
- Jak správně vytvořit nový plán
- Jak pracovat s kontejnery
- Jak pracovat s úkoly
- Jak pracovat s popisky
- Jak kopírovat a přesouvat úkoly
- Jak si vytvořit šablony pro snadnější práci
- Jak přiřazovat úkoly
- Jak sledovat úkoly a jejich plnění
- Jak spravovat notifikace
- Jak si nastavit vlastní dashboard
- Jaké jsou limity Planneru
- Jak nastavit spolupráci Planneru a To Do
- Jak nastavit spolupráci Planneru a Tasks
- Jak (ne)nastavit spolupráci Planneru a Outlooku
Délka: 3 × 50 minut
Doporučená forma: Online workshop

Kurz vyučován také interaktivní
on-line formou s lektorem.

Mgr. et Mgr. Jiří Matějka
Absolvent oboru Elektronické počítačové systémy na SPŠ v Jihlavě, Přírodovědecké fakulty a Fakulty informatiky Masarykovy univerzity v Brně.
Jako lektor IT kurzů působí již od roku 1995. Věnuje se zejména produktům firem Microsoft, Adobe, Corel a Apple. K jeho dalším aktivitám patří fotografie, bezpečnost na internetu, cloudové služby, online marketing a copywriting.
Během své profesní dráhy získal mnoho certifikací (MCT, MCP, MOS, ECDL Advanced, ZNCE…). Neustále se vzdělává, ať již pomocí e‑learningových kurzů, tak i na kurzech uznávaných a akreditovaných společností.