+420 608 701 500 poptavka@dobrekurzy.cz

Microsoft 365

OneDrive a SharePoint, nástroje týmové produktivity

Co je to SharePoint s obtížemi vysvětluje samotný Microsoft a když se k tomu přidá OneDrive, je to jak v Babylóně. Proto jsme pro vás připravili webinář, kde si oba pojmy vysvětlíme a ukážeme si, jak je v praxi používat. Nezapomeneme ani na Teams, které SharePoint i OneDrive intenzivně využívají. Tento úvodní seminář je doplněn praktickými workshopy MS OneDrive pro firmy – praktické procvičování základů a MS OneDrive pro firmy – praktické procvičování pokročilých technik.

 

MS SharePoint

Co se naučíte

  • Co je to SharePoint Online
  • Co je to OneDrive pro firmy
  • Jak využívají MS Teams obě zmíněné technologie
  • Kam a jak ukládat soubory své a kam soubory týmové
  • Jak sdílet data ve firmě
  • Jak spolupracovat s externisty
  • Jak kopírovat a přesouvat data mezi jednotlivými úložišti
  • Co umí SharePoint, ale neumí to OneDrive pro firmy

Kurz vyučován také interaktivní
on-line formou s lektorem.

Mgr. et Mgr. Jiří Matějka

Absolvent oboru Elektronické počítačové systémy na SPŠ v Jihlavě, Přírodovědecké fakulty a Fakulty informatiky Masarykovy univerzity v Brně.

Jako lektor IT kurzů působí již od roku 1995. Věnuje se zejména produktům firem Microsoft, Adobe, Corel a Apple. K jeho dalším aktivitám patří fotografie, bezpečnost na internetu, cloudové služby, online marketing a copywriting.

Během své profesní dráhy získal mnoho certifikací (MCT, MCP, MOS, ECDL Advanced, ZNCE…). Neustále se vzdělává, ať již pomocí e‑learningových kurzů, tak i na kurzech uznávaných a akreditovaných společností.

Zaujal vás kurz?

Chcete standardní kurz nebo něco ušijeme přímo pro vás?