Microsoft 365
OneDrive, SharePoint a MS Teams – nástroje týmové produktivity
Co je to SharePoint s obtížemi vysvětluje samotný Microsoft a když se k tomu přidá OneDrive, je to jak v Babylóně. Proto jsme pro vás připravili webinář, kde vše pečlivě vysvětlíme. Nezapomeneme ani na Teams, které SharePoint i OneDrive intenzivně využívají.

Co se naučíte
- Co je to SharePoint Online
- Co je to OneDrive pro firmy
- Co je to OneDrive Live
- Jak využívají MS Teams obě zmíněné technologie
- Kam a jak ukládat soubory své a kam soubory týmové
- Jak sdílet data ve firmě
- Jak spolupracovat s externisty
- Jak kopírovat a přesouvat data mezi jednotlivými úložišti
- Jak synchronizovat data mezi cloudem a počítačem
Tento úvodní webinář je doplněn dalšími praktickými workshopy:
- MS OneDrive pro firmy – praktické procvičování základů
- MS OneDrive pro firmy – praktické procvičování pokročilých technik
- Jak spravovat moderní SharePointové weby
Délka: 3 × 50 minut
Doporučená forma: Online webinář

Kurz vyučován také interaktivní
on-line formou s lektorem.

Mgr. et Mgr. Jiří Matějka
Absolvent oboru Elektronické počítačové systémy na SPŠ v Jihlavě, Přírodovědecké fakulty a Fakulty informatiky Masarykovy univerzity v Brně.
Jako lektor IT kurzů působí již od roku 1995. Věnuje se zejména produktům firem Microsoft, Adobe, Corel a Apple. K jeho dalším aktivitám patří fotografie, bezpečnost na internetu, cloudové služby, online marketing a copywriting.
Během své profesní dráhy získal mnoho certifikací (MCT, MCP, MOS, ECDL Advanced, ZNCE…). Neustále se vzdělává, ať již pomocí e‑learningových kurzů, tak i na kurzech uznávaných a akreditovaných společností.