Microsoft 365
Organizace času pomocí Microsoft 365
M365 je plná kalendářů, ale málo kdo se v nich orientuje a málo kdo je umí použít tak, aby sloužily. V tomto workshopu si vysvětlíme, jak který kalendář najít a jak s ním pracovat. Najdeme dokonce chvilku na několik tipů pro efektivnější práci a nakonec si ukážeme nástroje pro rezervaci času.

Co se naučíte
- Hlavní kalendář a jeho možnosti
- Sekundární kalendáře a jejich možnosti
- Rozdílné chování kalendářů mezi Outlook klienty
- Pomocník pro plánování
- Barevné kategorie
- Podmíněné formátování
- Týdenní kalendář
- Zobrazení Nástěnka
- Zobrazení úkolů v kalendáři
- Oprávnění kalendářů
- Sdílení kalendářů
- Sdílené kalendáře
- Kalendáře státních svátků a narozenin
- Zobrazování událostí v hlavním kalendáři
- Kalendář v MS Teams
- Kalendáře Planneru
- Kalendáře skupin M365
- Kalendář kanálu MS Teams
- Rezervace času pomoci FindTime
- Rezervace času pomocí Bookings with me
- Rezervace času pomocí Bookings
Délka: 3 × 50 minut
Doporučená forma: Webinář

Kurz vyučován také interaktivní
on-line formou s lektorem.

Mgr. et Mgr. Jiří Matějka
Absolvent oboru Elektronické počítačové systémy na SPŠ v Jihlavě, Přírodovědecké fakulty a Fakulty informatiky Masarykovy univerzity v Brně.
Jako lektor IT kurzů působí již od roku 1995. Věnuje se zejména produktům firem Microsoft, Adobe, Corel a Apple. K jeho dalším aktivitám patří fotografie, bezpečnost na internetu, cloudové služby, online marketing a copywriting.
Během své profesní dráhy získal mnoho certifikací (MCT, MCP, MOS, ECDL Advanced, ZNCE…). Neustále se vzdělává, ať již pomocí e‑learningových kurzů, tak i na kurzech uznávaných a akreditovaných společností.